نی نی دکتر

كشف روش جديدي براي كنترل ضربان قلب جنين‌ها

1391/5/5 10:58
نویسنده : نی نی دکتر
387 بازدید
اشتراک گذاری

روش جديدي براي كنترل و ارزيابي ضربان قلب در جنين‌ها كشف و آزمايش شد. 

به گزارش وب‌دا، به نقل از نشريه بين‌المللي رايانه‌ها در بهداشت و درمان، محققان دانشگاه MBA هندوستان توانستند با استفاده از يك روش جديد، ضربان قلب جنين‌ها را كنترل كرده و آنها را ثبت نمايند.

براساس اين گزارش محققان داده‌هاي ضربان قلب جنين‌ها را با ابتكار يك سيستم مجهز به شبكه حسگر صوتي بي‌سيم و يك نرم‌افزار دقيق ثبت كرده و آنها را نشان مي‌دهند.

نتايج حاصل از اين گزارش مي‌افزايد: امواج صوتي گرفته شده از قلب جنين‌ها توسط سيستم بلوتوث قسمت سخت‌افزاري دستگاه مي‌تواند به رايانه‌ها انتقال داده شود و باداده‌هاي قبلي مقايسه شود.

نتايج ديگر اين نوآوري در مقايسه با روش فونوكارديوگرافي سونوگرافي داپلر حاکي از آن است كه دقت سيستم فونوكارديوگرافي همراه بلوتوث در حدود 98 درصد بوده است و اطلاعات به دست آمده توسط آن قابل استناد است.

براساس نتايج بدست آمده محققان اميد دارند كه در آينده‌اي نزديك شاهد توليد انبوه اين دستگاه و استفاده‌هاي مكرر آن توسط پزشكان باشند. /

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:26
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی دکتر می باشد